Foreningen blev stiftet den 26. maj 2011, på baggrund af den megen debat, der er for tiden, angående kommunale overdragelser af private fællesveje.

Et af foreningens formål er derfor, at danne fælles front mod eventuelle uretfærdige handlinger i vores område.

I HARTKORN Grundejerforening er vi 61 grundejere, fordelt på følgende veje: Skæppevej, Fjerdingvej, Ottingvej, Albumvej, Alenvej, Favnevej og Tiendevej.

I sommeren 2023 er A/B Hartkornsparken blevet optaget i foreningen. De indgår med 3 stemmer, og betaler kontingent som 3 grundejere.

Foreningens bestyrelse består af 5 medlemmer samt 2 suppleanter, ifølge vedtægterne skal flest mulige veje være repræsenteret i bestyrelsen.

Foreningen påtager sig ligeledes, at koordinere fælles snerydning, når der er behov for dette.

Der er nedsat et vejudvalg, som vil overvåge asfaltbelægningerne og vejbrøndene. Vi har her i opstartsfasen valgt at prioritere opsparing til dette formål meget højt, da der helt klart er stort efterslæb her. Bestyrelsen vil derudover, i tæt samarbejde med alle grundejerne, finde og igangsætte fælles opgaver og projekter, til gavn for vores område, samt sørge for en positiv økonomi i foreningen.

Al rengøring og ukrudtsbekæmpelse ud for egen grund, er den enkelte grundejers opgave.

Der afholdes generalforsamling hvert år i maj måned. Forslag der ønskes behandlet, skal sendes til bestyrelsen senest 15. april.

Siderne her vil  løbende blive opdateret med nyttig information og viden om og fra området. Finder du fejl, eller mangler du noget på siderne, så tøv ikke med at skrive til bestyrelsen.

Alle grundejere på vores 7 veje er pligtig medlem af foreningen. For at holde udgifterne i bund benytter vi mail til kommunikation fra bestyrelsen til medlemmerne. Det er derfor vigtigt at vi til en hver tid har en opdateret medlemsliste med de rette og relevante oplysninger: Navn, adresse, telefonnr. og e-mail

Hjælp os med at holde medlemslisten ajourført.

..